Invata cum poti juca Vindictus pe serverele din USA urmand cativa pasi simpli[Tutorial + Video]



  Daca ai ajuns sa citesti acest articol un lucru este destul de clar: Nu locuiesti in USA, acest lucru dandu-ti mare bataie de cap daca doresti sa joci unele jocuri care sunt exclusive(sau au fost lansate in prezent) doar pentru acea regiune.
  Urmaresc site-ul European al jocului Vindictus de anul trecut cu speranta ca o sa fie lansat si la noi intr-un final dar se pare ca asteptarea asta nu a ajuns la o limita. Drept urmare, am intrat pe site-ul celor din State. Am facut un cont si apoi am cautat pe internet informatii despre cum as putea sa pacalesc jocul asta sa creada ca locuiesc in USA.
  Informatii au fost destule, ce-i drept nu am gasit ceva complet 100% dar dupa cateva incercari se pare ca am reusit sa pun cap la cap o metoda simpla(zic eu) pentru a vedea si noi de ce jocuri se bucura acesti banditi americani.

  Bun, sa incepem tutorialul:

1.Avem nevoie de:
Softul: AllProxy Lite pe care il puteti descarca de AICI.

Jocul Vindictus: Client-ul jocului Vindictus: Il puteti descarca de AICI. [.torrent]

Video Tutorial:



Tutorialul o sa-l detaliez pe larg putin mai tarziu.
[Read More...]


Afisarea vectorilor in PHP



 php_aiVectorii, numiti in engleza array, reprezinta cea mai avansata metoda de stocare a datelor in PHP. Sunt cele mai flexibile structuri de date: ele permit indecsi numerici sau alfanumerici, dar si combinatii; pot avea indecsi auto-incrementabili si pot fi folositi ca stive, cozi, multimi, vectori uni, bi sau multi-dimensionali si pot stoca practic orice tip de data. Este si motivul pentru care in nucleul php există aproximativ 70 de functii definite pentru a usura lucrul cu vectorii.
Asadar acesti vectori sunt o colectie ordonata de obiecte numite generic elemente. Oricare dintre aceste elemente are o cheie unica in vector precum si o valoare. Vectorii pot fi creati in 2 feluri, fie apeland functia array simplu, sau cu parametrii caz in care acestia sunt atribuiti vectorului.
[code lang="php"]
$arr = array();
$arr = array(’a’ => 1, ‘b’ => 2, ‘c’ => 3);
$arr = array(1 => ‘a’, 2 => ‘b’, 3 => ‘c’);
$arr = array(1, 2, 3);
[/code]
Primul apel va crea un vector gol, cel de-al doilea un vector cu indecsi alfanumerici, al 3-lea cu indecsi numerici, iar pentru cel din urma am furnizat doar valorile elementelor, pentru care indecsii se vor atribui automat prin autoincrementare.

Afisarea vectorilor

Spre deosebire de tipurile de date scalare(int, string, float) care pot fi afisate folosind functia echo, pentru vectori aceasta prezinta cateva neajunsuri la afisarea datelor. De exemplu, in timpul unui debug poate fi esential sa avem informatii nu doar despre datele aflate in elemnte, dar si tipul lor de date, pe oricare din nivelele existente. Pentru a preintampina aceasta problemă PHP furnizeaza 2 functii de afisare recursiva a informatiilor dintr-un array:
[code lang="php"]
$array = array(1, 2, ‘foo’);
print_r($array);
var_dump($array);
[/code]
Acest cod va produce urmatorul text:
[code]
Array
(
[0] => 1
[1] => 2
[2] => foo
)
array(3) {
[0]=>
int(1)
[1]=>
int(2)
[2]=>
string(3) “foo”
}
[/code]
Observati cum, desi ambele afiseaza elementele vectorilor, doar var_dump afiseaza si tipul de data al elementului respectiv. Mai mult, doar var_dump este capabil sa afiseze informatiile despre mai mult de o variabia, iar print_r are capacitatea de a trimite rezultatul catre o variabilă prin specificarea celui de-al doilea parametru optional.
[Read More...]


Initierea in PHP - Structuri de control in PHP



Informatii utile pentru incepatori
Un script PHP este in esenta o insiruire de instructiuni. Instructiunile pot fi de mai multe feluri: atribuiri, apeluri de functii, structuri de control sau chiar instructiunea vida. Aceste instructiuni sunt delimitate la finalul lor de catre semnul punct si virgula. Totodata ele pot fi grupate intr-o singura instructiune compusa, care la randul ei devine o instructiune de sine statatoare, ingloband mai multe instructiuni simple intre doua acolade.
Un exemplu: DECIZIA
In crearea unui script, sau in general a oricarui program, va veti intalni cam in 100% din cazuri cu luatul de decizii. Sau mai bine zis cu scris cod care sa ia decizii pe loc in momentul rularii aplicatiei respective. Desi rudimentara, este una din tehnicile de baza in programare (alaturi de iteratie), fara de care probabil programarea, daca ar fi existat, ar fi fost o meserie destul de greoaie. Se bazeaza pe faptul ca in timpul executiei se poate dori executia unor anume instructiuni in detrimentul altora in functie de, sa zicem, niste parametrii proveniti de la utilizatori, deci de a lua o decizie: ce instructiune, sau set de instructiuni, sa execut? Exista doua structuri de control care va pot ajuta in luarea acestor decizii: if si switch.
Instrucțiunea IF-ELSE-ELSEIF este o instructiune intalnita in majoritatea limbajelor de programare si mai este intalnita sub denumirea de instructiunea decizionala simpla. Astfel aceasta da posibilitatea de a alege dintre doua sau mai multe posibilitati de executie a codului, folosind-se de niste conditii testate in prealabil. Formatul general al acesteia este:
if (<conditie-if>)
< instructiune-if>
[elseif (<conditie-elseif1>)
< instructiune-elseif1>
elseif (<conditie-elseifn>)
< instructiune-elseifn>
else
< instructiune-else>]

Efectul acestei instructiuni este urmatorul: se evalueaza conditia din cadrul ramurei if, daca aceasta are valoare logica de TRUE, atunci se executa instructiunea imediat urmatoare. In caz contrar se trece la prima ramura elseif (daca exista) testandu-se conditia si executandu-se instructiunea corespunzatoare in caz ca aceasta se evalueaza la TRUE. Procesul continua pentru toate ramurile elseif pana cand sunt terminate sau pana la prima conditie evaluata la TRUE. In caz ca nici una nu va fi gasita TRUE, se va executa instructiunea de pe ramura else, daca exista. De remarcat este faptul ca se pot defini oricat de multe ramuri elseif si doar una if sau else, si ca evaluarea la TRUE a unei conditii face ca execuția sa iasa din aceasta structura de control. Totodata trebuie mentionat ca oricare din ramurile definite suporta in corpul lor o singura instructiune; in cazul in care se dorește executia mai multor instrucțiuni acestea se pot grupa intr-o instrucțiune compusa. Iata niste exemple, pur didactice:
$number = 27;
if ($number % 2 == 0)
echo “Numarul este par”;
else
echo “Numarul este impar”;
/*
structura care foloseste si elseif
*/
if ($number % 3 == 0)
echo “Numarul este divizibil cu 3″;
elseif ($number % 3 == 1)
echo “Numarul nu este divizibil cu 3, restul impartirii este 1″;
else
echo “Numarul nu este divizibil cu 3, restul impartirii este 2″;

In cazul in care o instrucțiune IF ar contine multe ramuri elseif, scrierea lor ar putea deveni greoaie, precum citirea si ințelegerea lor. De aceea PHP dispune si de o instructiune decizionala multipla: SWITCH. Switch are avantajul ca permite testarea unei variabile, sau a unei aceleiasi expresii cu mai multe valori si sa execute o serie de instructiuni in caz ca acesta ar fi egal cu una din valorile conținute in ramurile case.
switch (<variabila-sau-expresie>)
{
case var1:
instructiune1;
[break;]
[case var2:
instructiune2;
[break;]
case varn:
instructiunen;
[break;]]
[default:
instructiune;]

}
Iata si un exemplu concret:
$number = 27;
switch ($number % 3)
{
case 0:
echo “Numarul este divizibil cu 3″;
break;
case 1:
echo “Numarul nu este divizibil cu 3, restul impartirii este 1″;
break;
case 2:
echo “Numarul nu este divizibil cu 3, restul impartirii este 2″;
break;

}
Spre deosebire de lantul de if-uri care se pot forma, instructiunea switch este mult mai robusta, atat prin modul de scriere dar si prin modul de lucru. Difera de instructiunea if prin faptul ca expresia este evaluata o singura data la inceput si apoi este verificata cu toate valorile intalnite in ramurile case pana cand acestea corespund. Poate exista si o ramura default, care va fi executata cand nici una din valorile din case nu corespund cu valoarea evaluata. Instructiunea break este folosita pentru a evita executarea mai multor ramuri in cazul in care o valoarea expresiei evaluate este intalnita in una din ramurile case. Consideram urmatorul exemplu:
switch ($number % 3)
{
case 0:
echo “Numarul este divizibil cu 3″;
case 1:
echo “Numarul nu este divizibil cu 3, restul impartirii este 1″;
case 2:
echo “Numarul nu este divizibil cu 3, restul impartirii este 2″;

}
Desi cu valoarea nula in practica, exemplul de mai sus daca v-a primi un numar divizibil cu zero si va afisa mesajele (sau executa intructiunile) de pe toate ramurile existente sub prima ramura pana cand va intalni o instructiune break, sau, cum e si cazul nostru, pana la finalul structurii. Totusi, un exemplu care ar avea ceva logica si care ar scoate in evidenta lipsa folosirii de break, ar fi urmatorul:
switch ($number % 3)
{
case 0:
echo “Numarul este divizibil cu 3″;
break;
case 1:
case 2:
echo “Numarul nu este divizibil cu 3″;

}
In caz ca expresia se va evalua la valoarea 1 scriptul va executa instructiunile din ramura cu valoarea 1 (in cazul nostru nici unul) si instructiunile din ramura cu valoarea 2. Procesul ar fi continuat daca ar fi existat si alte ramuri.
[Read More...]


Cum blocam accesul catre un anumit site in Firefox




Unele site-uri ar trebui sa ramana numai pentru adulti iar altele pline de cod malitios nici pentru ei macar. Daca folosim Firefox si dorim sa restrictionam accestul catre anumite site-uri putem apela o extensie Firefox pe nume BlockSite ajunsa acum la versiunea 0.71.
BlockSite functioneaza fie in mod blacklist – unde toate adresele trecute in lista nu pot fi accesate, fie in mod whitelist unde doar adresele din lista pot fi accesate.
Preferinte BlockSite

Download & instalare
Extensie Firefox Downlodeaza BlockSite 0.71
Dupa instalare BlockSite poate fi accesat din meniul Tools > Add-ons:
Accesare Add-ons
[Read More...]


1 Kilobait = 1,024. De ce aceasta valoare si ce semnificatie are ?



De ce 1024, 1048?
Prefixele kilo, mega, sau giga provin din sistemul metric unde fiecare reprezintă exact o mie, un milion, sau un miliard de unităţi.
Dacă vă întrebaţi de ce tocmai kilobaitul a ales să depăşească bariera de 1000 de unităţi, răspunsul este destul de simplu. Totul pleacă de la la faptul că un bit poate avea două valori ( 0 sau 1) ceea ce face ca mai departe totul se se măsoare ca 2 la o anumită putere. Un kilobait este echivalentul lui 2 la puterea a 10-a, ceea ce înseamnă exact 1024.
Tabel cu prefixe:
Unitate
Abreviere
Baiţi
Kilo
K
2^10 = 1,024
Mega
M
2^20 = 1,048,576
Giga
G
2^30 = 1,073,741,824
Tera
T
2^40 = 1,099,511,627,776
Peta
P
2^50 = 1,125,899,906,842,624
Exa
E
2^60 = 1,152,921,504,606,846,976
Zetta
Z
2^70 = 1,180,591,620,717,411,303,424
Yotta
Y
2^80 = 1,208,925,819,614,629,174,706,176






  Mii, milioane si miliarde de baiti

   Exprimarea în baiţi nu este tocmai convenabilă din moment ce informaţiile de zi cu zi necesită cantităţi mari de baiţi pentru a putea fi stocate. Astfel, miile, milioanele sau miliardele de baiţi ce iau parte la stocarea datelor sunt exprimaţi prin utilizarea unor prefixe, foarte uşor de reţinut.
[Read More...]


Discul optic si formatul Blu-ray. Principalul mediu de stocare pentru filmele HD(High Definition - Inalta definite)



Nevoia de spatiu
Conceputul de disc optic de densitate foarte mare si cu o capacitate de stocare pe masura nu este unul nou. Chiar dacă reprezenta o tehnologie de top la momentul lansarii pe piata, in 1996, DVD-ul nu oferea spaţiu suficient de stocare pentru conţinutul video de inaltă densitate. În aceste condiţii încă din anul 1998 Sony, Philips şi Pionner au inceput lucrul la ceea ce azi s-a concretizat în formatul blu-ray. Primele unităţi optice compatibile blu-ray au aparut pe piaţă în anul 2006 sub forma unor bluray playere.
Sony BDP S1E bluray lansat pentru piata europeana
Utilizare
Principala utilizare a discurilor blu-ray este in momentul de faţă este cea de mediu de stocare pentru filmele de înaltă definiţie, si pentru distributia jocurilor pe consolele Play Station 3. Ca mediu de stocare pentru utilizatorii obisnuiti discurile blu-ray inca nu sunt foarte populare datorita preturilor in special pentru discurile inscriptibile.
Blu-ray filme si jocuri
Capacitate de stocare
La fel cum DVD-urile au adus o capacitate de stocare de aproximativ 6 ori mai mare decat ultraraspanditul Compact Disc (CD), discurile blu-ray (BD) vin cu o capacitate de stocare de aproximativ 6 ori mai mare decat cea a unui DVD obisnuit. Totul pe aceeasi suprafara standard de 12CM.
TipMarimeCapcitate singleCapacitate Dual layer
Disc standard12 cm, single sided25 GB (23.28 GiB)50 GB (46.56 GiB)
Disc mini8 cm, single sided7.8 GB (7.26 GiB)15.6 GB (14.53 GiB)
Capacitatea de stocare a fost marita folosindu-se o reteta deja consacrata: reducerea distanteleor dintre piste si a marimii pit-urilor.
Comparatie CDvsDVDvsBlu-ray
Spre deosebire de CD-uri si DVD-uri care sunt citite cu ajutorul unei raze laser de culoare rosie, tehnologia blu-ray se bazeaza pe o raza de culoare… ia ghiciti… albastra… (de unde si denumirea)
O alta noutate adusa de discurile blu-ray este rezistenta mai buna la zgarieturi datorita aplicarii unui strat special polimeric ce acopera suprafata de stocare si care o sa tina o vreme preturile destul de ridicate. Aceasta supra protectie a aparut datorita pozitionarii stratului de inregistrare mult mai aproape de fata citibila a discului. Un CD spre exemplu are pozitionat stratul de stocare la o adancime de 1mm fata de un disc bluray.
Laser bluray
1X = 4.5MB/s
Da  in cazul unui CD un 1X echivaleaza cu 150KB/s, iar in cazul unui DVD un X echivaleaza cu 1.38MB/s discurile blu-ray au ridicat standardul la 4.5MB pe secunda.
Rata de transferTimp de scriere a unui disc blu-ray(minute)
Mbit/sMB/sSingle LayerDual Layer
364.590180
7294590
144182345
216271530
288361223
12×*43254815
*Teoretic, pe piata inca nu exista unitati capabile sa atinga aceasta viteza
Blu-ray si continutul video HD (High Definition)
Continutul video de inalta definitie necesita un suport de stocare de inalta densitate… cu o capacitate de stocare pe masura. O imagine statica la rezolutie standard presupune prezenta a 300 de mii de pixeli (640×480) pe cand una de inalta definitie presupune prezenta a doua milioane de pixeli (1920×1080). Asadar este necesara o cantitate destul de mare de date date daca dorim continut de inalta defintie.
In prezent ne putem bucura de peste 3500 de titluri in format bluray. Daca la inceput aveau privilegiul de a fi lansate si in varianta blu-ray doar titluri de prima-mana sau block-bustere, astazi sunt lansate pe blu-ray ultimele noutati dar si titluri mai vechi cu… sau fara pretentii.
Puteti verifica disponibilitatea unui titlu aici: Bluray
Comapraritie rezolutii HD
Blu-ray vs HD-DVD
La fel ca in anii ‘80 cand a avut loc razboiul formatelor video casetelor, standardul VHS (dezvoltat de JVC) impunandu-se in dauna standardului Betamax (dezvoltat de Sony), acum formatul Blu-ray a avut un rival de seama si anume formatul HD-DVD.
Formatul HD-DVD a fost proiectat de catre Toshiba ca un succesor al DVD-ului actual, si a avut ca principal sustinator pe Microsoft. Capacitatea de stocare mai redusa de numai 15GB in varianta standard si de 30GB in varianta dual layer precum si numele grele din alianta blu-ray1 au facut din formatul HD-DVD unul abandonat oficial la mijlocul anului 2008.
Avand in spate pe gigantul japonez Sony formatul blu-ray s-a impus si datorita milioanelor de console PlayStation 3 care sunt echipate in mod standard cu unitate optică de tip BD-ROM. In Europa primele 100.000 de console PS3 au beneficiat la lansare (primavara 2007) si de filmul James Bond – Casino Royale, pe blu-ray desigur.
blumic2.jpg
Razboiul Blu-ray vs HD-DVD…
  1. Din alianta blu-ray fac parte: Apple, Dell, Hewlett-Packard, Hitachi, LG Electronics, Mitsubishi Electric, Panasonic (Matsushita Electric), Pioneer, Philips, Samsung Electronics, Sharp, Sony Corporation, Sun, TDK, Thomson, Twentieth Century Fox, Walt Disney Motion Pictures Group / Walt Disney Studios Home Entertainment, Warner Bros. Entertainment.
[Read More...]


GPU-Z – lasa placa video fara secrete




GPU-Z este mic program utilitar care se vrea omologul lui CPU-Z pe partea de placi grafice oferind astfel toate informatiile tehnice ce prezinta interes (pentru o persoana normala…) despre placa video din sistem.
Cei de la TechPowerUP nu au stat degeaba si au lansat cea de a 26-a versiune. (0.2.6) Versiunea 25, nu de mult lansata, picand examenul in compania noilor placi precum Radeon 4870X2. De asemenea, se are bine si cu mai noile drivere Catalyst 8.7 beta & si ultimul forceware.
Ce e nou?
- Suport complet pentru HD 4870X2 + suport pentru a citi corect frecventele cu noile drivere de la ATI (R700)
- Rezolva problema cu indicarea unei viteze duble a memoriei pe RV770 (GDDR5)
- Supot pentru 9800 GT si GeForce 9300 GE
- Suporta rularea in mod minimizat (use -minimized)
- Rezolva problema cu unele blocari rare pe unele placi nVidia
- Suport pentru detectie Intel Q43. G45 si unele variante de G35, G965, GM965
GPU-Z 0.2.6
Download:
GPU-Z 0.2.6.zip (378 KiB, 546 hits)

Update – GPU-Z 0.3.2
A trecut o jumatate de an de la versiunea 0.26 si cei de la Techpowerup nu au stat degeaba, GPU-Z ajungand la versiunea 0.3.2 pe 18 ferbruarie. Putem descarca ultima versiune de aici.
Sa vedem ce au adus nou sau au imbunatit noile versiuni intre timp:

0.2.7

  • Added display for GPU release date. The data is incomplete, if you have more info please post in the sticky thread in the support forums.
  • Added display for transistor count
  • Added mouseover readings for sensors graph
  • Correctly named the three on-die sensors of RV770 and RV730
  • Added support for voltage regulator monitoring on HD 4870 and HD 4870 X2
  • RV770 GPU on HD 4870 X2 now called R700
  • Added support for reading HD 4870 X2 3D clocks
  • Added display of CrossFire Sideport status on HD 4870 X2
  • Added more RV730 device IDs
  • Added support for GeForce 9800 GT, 9800M GT, 9600M GT, 9700M GS/GT, 9500M G
  • Added detection for RS780D
  • Fixed incorrectly read ATI OD5 clocks
  • Fix for memory clock reading on RV730
  • Fixed ROM reading on RV730
  • Fixed crash when no supported card detected
  • Sensor graph width adjusted when scrollbars visible

0.2.8

  • Added logging of sensor data to file
  • Added option to disable polling for individual sensors
  • Added support for AMD RV730
  • Added clock reading support for Catalyst 8.9 on RV770 and RV730
  • Added support for NVIDIA 9400 GT, 9500 GT, 9600 GS, 9800M GS, 9600M GS, 9300M GS, 9200M GE
  • Added support for AMD R580 Stream Processor, RV730 and one M88 variant
  • Fixed PCI subvendor ID 1787 to be ATI AIB
  • Fixed readings and added monitoring support for ATI M88
  • Fixed fan speed readings on ADT7473 sensor
  • Added support for ADT7473 sensor chip on ATI

0.2.9

  • Added support for NVIDIA 9800 GT, 9600 GS/GSO, 9300 GS, Quadro FX Go1400, 9800M GTX, 9600M GT, 9650M GT, Quadro FX 770M, 9200M GS, 9300M GS, Quadro NVS 160M, G71 0×2e5
  • Added support for ATI HD 4350, HD 4550, HD 4650, HD 4830, HD 4850 X2, RV670 0×9504
  • Added support for Intel GM45 variant 0×2a43
  • Added support for shader count reading on HD 48xx
  • Changed ATI driver function call method. This should result in more accurate readings on X2 cards and non-desktop ATI devices
  • Improved VGA BIOS Upload dialog. Drop down lists appropriate for your card will now be fetched from our servers to facilitate the upload process
  • Corrected RV610 transistor count

0.3.0

  • Fixed monitors panel showing up sometimes
  • Re-enabled dupecheck for VGA BIOS upload
  • Corrected 9800 GTX release date
  • Added support for NVIDIA Quadro VX 200
  • Fixed voltage readings on HD 4870 and HD 4870 X2

0.3.1

  • Fixed crash on systems without NVAPI (Win 2K, old NV drivers)
  • Optimized RV770 BIOS reading code for speed (faster application startup)
  • Improved voltage reading code for recent ATI cards
  • Added support for fan speed monitoring on ForceWare 180.xx and up
  • Added voltage monitoring for NVIDIA (GT200)
  • Changed reading method for RV770 sensors, fixes race conditions with other software and on-board fan control
  • NVIDIA 9800 GTX+ listed as 55nm now
  • Added support for Intel Q43/Q45
  • Added support for NVIDIAQuadro FX 4700 X2, GTX 295, GTX 285
  • Added preliminary support for NVIDIA GT212, GT214, GT215, GT216, GT218

0.3.2

  • Clock reading on ATI cards fixed
  • GT200b is now detected as 55 nm
  • Added detection for GeForce GT 120, GT 130, GT 130M, FX 5200, 9400 GT, 9600 GSO 512, FX 2700M, 9500 GS, Quadro FX 540M, Quadro FX 3700M, 9650M GT, Quadro FX 370M, 9400 IGP, 9300 IGP, 8200M G
  • Added support for S3 Chrome 500 Series
  • Added new ATI logo
  • Fixed screen corruption during screenshot of sensors tab
  • Added support to show lowest, highest and average reading on sensors tab (click on sensor value to switch)
  • Fixed number of texture units on RV730
  • Fixed Catalyst version reading
[Read More...]


CCCP – The Combined Community Codec Pack




CCCP Donwload
Combined Community Codec Pack, sau mai pe romaneste Pachet Combinat de Codecuri ale Comunitatii1, este compilatia de care avem nevoie pentru a putea viziona filmele in Windows fara batai de cap.
Dupa cum recunosc si cei din spatele proiectului pachetul este unul mai mult de filtre decat de codec-uri, filtrele fiind cele responsabile cu redarea informatiei decodate. Dar cum filtru incepe cu F – CCFP nu ar fi sunat la fel de bine… asa ca a denumirea compilatiei a ramas CCCP care, daca nu v-ati prins deja, este acronimul fostei Uniuni Sovietice. (CCCP = URSS)
FFDShow – mana in mana cu Windows si DirectX…
Nucleul de baza al CCCP il constitutie FFDShow Tryouts care functioneaza sub Windows ca un filtru DirectShow, componenta a API-ului DirectX de la Microsoft. FDShow stie sa profite de tehnologii precum SSE, SSE2, SSE3, 3DNow! dar randarea prin intermediul directx limiteaza compatibilitatea doar la sistemele de operare Windows. (pentru OS X si Linux avem MPlayer)
Ultima versiune CCCP functioneaza doar impreuna Windows Vista si bineinteles 2K/XP iar pentru Windows 98/Me avem la dispozitie o distributie mai veche din 2007.
Formate si codec-uri suportate
Desi nu si-a propus sa fie solutia totala in materie audio-video CCCP ne ofera posibilitatea de a viziona aproape orice format. In materie de containere2 avem cel mai bun suport existent pentru containerele matroska – .mkv .
Containere:
  • AVI
  • MKV
  • MP4 – inclusiv suport partial MOV
  • FLV (Flash Video)
  • TS (MPEG Transport Stream)
  • 3GP
  • OGM & Ogg
Subtitrari:
  • SRT
  • VOBSUB
  • SSA/ASS
Codecuri video:
  • MPEG-1 – (inclus in Windows)
  • MPEG-2 – (inclusiv suport DVD)
  • MPEG-4 ASP
    • Xvid
    • DivX (toate versiunile)
    • Generic/Altele (3ivx, lavc, etc.)
  • MPEG-4 AVC ( H.264)
  • WMV & VC-1
  • VP6F (Flash Video)
  • Theora
  • H.263+
Instalare
Pasul 1: Mai intai dezinstalam codecurile si filtrele existente. In mod normal nu va fi un dezastru daca alegem sa facem instalarea peste codecurile deja existente, dar pentru a evita un eventual codec hell (atunci cand mai multe codecuri&filtre care stiu sa faca acelasi lucru intra in conflict) cel mai bine e sa facem instalarea “pe curat”.
Pasul 2: Selectam varianta de instalare. Recomandabil e sa optam pentru o instalare completa, si chiar daca cele doua playere incluse in pachet (Media Player Classic Homecinema si Zoomplayer) nu sunt pe gustul nostru e bine sa le pastram pentru situatii de urgenta atunci cand playerul preferat nu face fata.
CCCP - Full Installation
Pasul 3: Daca nu stim despre ce vorba nu avem de facut modificari aici. Fraiele decodarii vor fi preluate de catre FFDShow tryouts.
Combined Comunity Codec Pack - FFDShow Settings
Pasul 4: La finalul configurarii putem opta pentru a face asocierea fisierelor .avi, .mkv, .mp4 sau .ogm cu unul dintre cele doua playere incluse in pachet: Media Player Classic Homecinema sau Zoomplayer.
Combined Comunity Codec Pack - Playere incluse Zoom Player, Media Player Classic
Concluzii
Pro
  • Usor de instalat si simplu de folosit
  • Nu incarca sistemul inutil
  • Cel mai bun suport .mkv
  • Suport bun pentru direct bit-stream in format AC3 sau DTS (ffdshow)
  • Include ultima versiune de Media Player Classic - HomeCinema cu suport DXVA (DirectX Video Acceleration) pentru seriile nVidia 8(9)xxx numai pt. H.264 si ATI Radeon HD series pentru H.264/VC-1)
Contra
  • Probleme cu filmele downlodate incomplet (reconstruire index)


  1. Daca ne intrebam despre ce comunitate este vorba…trebuie sa avem in vedere toata comunitatea “internauta”, pentru ca oricine poate aduce contributii.
  2. Formate ce contin stream-uri video si audio, si eventual subtitrari si alte facilitati (meniuri de exemplu) 
[Read More...]


SMPlayer – cel mai bun frontend pentru MPlayer



 

SMPlayer - cel mai bun frontend pentru mplayer
SMPlayer intenționează să fie un front-end complet pentru MPlayer, având funcții de bază precum redarea fişierelor video, a DVD-urilor și a VCD-urilor dar și funcții avansate precum suport pentru filtrele specifice MPlayer și mult mai multe.
Una din cele mai interesante caracteristici ale SMPlayer: memorarea tuturor reglajelor făcute fișierelor redate. Astfel dacă atunci când vizionați un film sunteți nevoit să plecați… nu vă impacientați, când veți deschide acel fișier din nou filmul se va relua din același punct de unde l-ați lăsat și va păstra aceleași reglaje: piste audio, subtitrări, volum…
Galerie SMPlayer
Alte caracteristici suplimentare interesante:
  • Configurarea subtitrărilor. Pentru subtitrări puteți alege caracterele, mărimea și chiar culoarea lor.
  • Comutarea coloanelor sonore. Puteți alege ce coloană sonoră doriți să ascultați. Funcționează cu fișiere avi și mkv. Și bineînțeles cu DVD.
  • Căutare cu rotița mausului. Puteți utiliza rotița mausului pentru derulare înainte și înapoi a filmului.
  • Egalizorul video vă permite ajustarea luminozității, contrastului, culorii, saturației și corecției gama a imaginii.
  • Redare la diferite viteze. Puteți reda filmele cu viteze 2X, 4X…
  • Filtre. Sunt disponibile și o serie de filtre precum: deîntrețesere, postprocesare, înlăturare zgomote… și chiar un filtru karaoke (înlăturare voce).
  • Ajustarea întârzierii subtitrării și a coloanei sonore. Acestea vă permit sincronizarea coloanei sonore și a subtitrării.
  • Opțiuni avansate, precum selectarea unui demux sau a codecurilor audio și video.
  • Listă fișiere. Aceasta vă permite să redați mai multe fișiere unul după altul. De asemenea puteți repeta redarea automat sau puteți reda aleator fișiere din listă.
  • Reglaje preferate. Aici puteți configura cu ușurință toate opțiunile SMPlayer utilizând o casetă de dialog intuitivă.
  • Posibilitatea de a căuta automat subtitrări în opensubtitles.org.
  • Traduceri: la această oră SMPlayer este tradus în mai mult de 20 de limbi, incluzând Spaniolă, Germană, Franceză, Italiană, Rusă, Chineză, Japoneză, Română…
  • Este multiplatformă. Sunt disponibile executabile pentru Windows și Linux.
  • SMPlayer se supune termenilor licenței GPL.
[Read More...]


CPU-Z stie tot




CPU-Z este un mic utilitar care ne oferta informatii cu acuratete despre procesor, placa de baza si memoria RAM. Acesta este continuu imbunatatit ceea ce face ca ultima versiune 1.50 sa fie la curent cu cele mai noi microprocesoare sau chipseturi cum ar fi AMD Phenom II sau chipsetul 740i de la nVidia.
Despre procesor
Pe langa frecventa procesorului mai putem afla numele de cod al acestuia, cantitatea de memorie cache incorporata, tehnologia de fabricare, voltajul, tehnologiile incorporate, multiplicatorul, familia, revizia, etc.
CPU-Z 1.50
Despre placa de baza
La aceasta sectiunea suntem informati despre producatorul placii de baza, modeulul acestia, chipsetul placii de baza (Northbridge), producatorul BIOS-ului precum si versiunea si data acestuia. De asemenea sunt informatii si despre bus dedicat placii grafice, PCI-Express sau AGP.
CPU-Z 1.50 despre placa de baza
Despre memorie
Aici putem afla tipul memoriei RAM, daca aceasta functiona in mod dual chanel, ratia FSB:DRAM, precum si latentele. La sectiunea SPD1 putem afla informatii aditionale despre memorie cum ar fi producatorul, data fabricatiei, serialul memoriei aceasta în măsura în care producatorul a avut grijă să scrie înregistreze aceste informatii.
CPU-Z 1.50 despre memoria RAM
[Read More...]


GGPO: Retro Gaming in 2.0




Good Game Peace OutCe este GGPO?

GGPO = Good Game Peace Out este o platforma multiplayer pentru jocurile arcade care se pot juca in emulatoare pe PC. Are ca baza emulatorul Final Burn Alpha in care poti sa joci ROMuri de NES, SNES, Sega Genesis, NeoGeo si altele. Deci GGPO este un client si un library cu care poti sa te conectezi la alti si sa joci Street Fighter, King of Fighters, Final Fight cu oameni pe net.
Cum functioneaza?
GGPO porneste o copie FBA cu ROMul jocului pe care vrei sa joci si dupa aceea cu ajutorul tehnologiei peer-to-peer transmite actiunile intre emulatoare. Cand apesi un buton pe tastatura sau gamepad clientul GGPO trimite codul respectiv al butonului la celalalt client si emulatorul primeste un semnal ca trebuie sa faca o actiune exact cum ar fi daca ai fi apasat un buton pe un alt gamepad. Aceasta tehnologie se poate compara cu Garena, dar asta face numai ca vezi alti clienti de Warcraft 3 la optiunea LAN.
Cum pot sa joc?
GGPO Login
GGPO Login
GGPO Lobby
GGPO Lobby
E foarte simplu. Un punct negativ ar fi ca sistemul de matchmaking/frontend foloseste Adobe AIR care necesita prea multe resurse.Oricum eu joc pe un laptop de Pentium 3 la 1.0 Ghz cu memorie 512 mb SDRAM si merge destul de bine. Prima data ai nevoie de programul Adobe AIR pe care poti sa descarci aici. Dupa ce ai instalat AIR trebuie sa instalezi programul GGPO. Poti sa-l descarci aici. Ok, ai instalat AIR si GGPO. Acum trebuie sa faci un cont pe siteul www.ggpo.net dupa care urmeaza sa-ti faci rost de ROMuri pentru emulator. Recomand descarcarea torrentului de aici. Poti sa gasesti linkuri mai jos cu siteuri unde poti sa descarci
GGPO ROMs
GGPO ROMs
mai multe jocuri pentru emulatoare. ROMurile trebuie sa copiezi in folderul ROMs unde ai
Input Screen
Input Screen
instalat clientul GGPO. ALERT!: Nu trebuie sa le dezarhivezi. Deci in folderul ROMs intra fisiere de .zip . Daca nu gasesti folderul inseamna ca trebuie sa lansezi emulatorul (ggpofba.exe) si atunci programul creeaza folderul respectiv.
Inainte de a putea juca mai trebuie sa setezi porturile in router sau in Windows daca nu ai router. Pentru a putea conecta la alti trebuie sa deschizi porturile 6000-6009 UDP (in/out) si 7000 TCP (out). Dupa ce ai setat porturile lansezi clientul GGPO, intri in contul tau si mergi in camera respectiva jocului pe care vrei sa joci. Alegi adversarul tau din lista, apesi butonul Challenge si poti sa incepi aruncarea hadoukenelor sau yoga fireurilor.
Hadouken!

Links: http://www.rom-world.com/ http://www.romnation.net/ http://www.romhustler.net/
[Read More...]


Unlocker – pentru fisierele care nu se lasa sterse…




Probleme?
Unlocker error deleting file
Nu o data ne-am lovit de problema fisierelor care nu pot fi sterse. Este cazul in special al fisierelor si folderelor folosite in mod curent de sistemul de operare sau a fisierelor utilizate de alte programe atunci cand acestea sunt active, dar si a unor fisiere infectate. Aceasta situatie enervanta are totusi la baza motive cat se poate de bine fundamentate ce tin de stabilitatea sistemului de operare prin masuri de protectie la scriere/stergere a anumitor fisiere.
Protectia la scriere si virusii
Please remove the write protectionProblema devine frustanta atunci cand virusii apeleaza la acest mecanism de protectie a fisierelor pe care au avut grija sa le infecteze. Stim ca fisierul din fata noastra contine un virus, incercam sa-l stergem dar sistemul de operare nu ne lasa si ne cere sa inlaturam protectia la scriere, lucru pe care nu-l putem face daca nu apelam la software suplimentar.
Este si cazul fisierului autorun.inf din imaginea alaturata care atunci cand este rulat redirectioneaza catre un fisier virusat.
Unlocker
Unlocker, ajuns la versiunea 1.8.8., este un mic utilitar care poate trece de mecanismele de protectie a sistemului de operare si poate sterge instant fisierele nedorite. Unlocker nu este primul si nici singurul program de acest gen dar dupa cum se poate observa din tabelul de mai jos se descurca mai bine ca alte programe din bransa si este si gratuit.
Uncloker, utilitar de stergere a fisierelor index.dat, dll, invalid name
Instructiuni de folosire
Unlocker este simplu de folosit. Odata instalat aceasta va crea o noua optiune in meniul de context. Facem un click drepta pe fisierul in cauza selectam Unlocker si gata, l-am sters!
Unlocker meniu de context
[Read More...]


Capacitatea memoriei.Baiţi sau octeţi? Cat de mult inseamna de fapt ?



Octeţii şi baiţii se referă practic la acelaşi lucru. Teoretic vorbind, un octet exprimă clar că este vorba despre opt biţi, pe când baiţii pot însemna şi o oarecare adunătură de biţi, nu neaparat opt.
Baiţii mai au darul de a pune în încurcătură multe lume, deoarece confuzia între biţi şi baiţi este foarte uşor de făcut pentru necunoscători.
Cu toate acestea, sunt puţine persoanele care folosesc termenul de octet atunci când vine vorba de memorie.
Bait, baiţi, s.m. (Inform.) – Ansamblu de biţi (de obicei opt) folosit pentru exprimarea capacităţii de memorie. – Din engl. byte
Octet, octeţi s.n. (Inform.) – Grup de opt biţi folosit pentru exprimarea capacităţii de memorie. – Din fr. octet
Ce insemna totusi un megabait?

Multipli Ce se poate stoca
1 bait (b) Un caracter. Dacă aţi început să scrieţi un document şi aţi tastat litera a tocmai aţi ocupat un bait de memorie.
1 kilobait (KB) O mie de caractere. Un kilobait oferă suficient spaţiu pentru stocarea unei cereri de concediu plătit.
1 megabait (MB) Tot textul unui roman de aproximativ 300 de pagini poate încape într-un megabait. Primul minut din melodia dumneavoastră preferată poate încape desemenea într-un megabait de memorie. Într-un megabait de memorie pot încape şi alte lucruri interesante, dar la fel de multe alte lucruri nu pot fi stocate doar cu un singur megabait memorie.
1 gigabait (GB) Toată informaţia conţinută de biblioteca de acasă poate fi stocată cu un uşurinţă într-un gigabait de memorie. O mie de minute din muzica dumnevoastră preferată necesită aproximativ un gigabait de memorie.O mie de megabaiţi, adica un gigabait, nu este nicidecum o cantitate de memorie impresionantă în ziua de astăzi, din moment ce si cele mai ieftine calculatoare personale pot stoca cantitati de oridinul sutelor de gigabaiti.
[Read More...]


Cum ne conectam automat pe o conexiune PPPoE (RDS, Romtelecom, etc)



 

Ce este PPPoE?
PPP este un acronim pentru point to point protocol, iar oE vine de la over Ethernet. Cum ethernet se refera tehnologia implementată pentru reţelele de calculatoare obişnuite (LAN) rezultă ca PPPoE este un protocol de transmisie prin intermediul unei retele ethernet.
Protocolul PPoE este folosit pe scara larga de catre providerii de internet pentru că oferă o funcţionalitate mai mare decat o conexiune obisnuită ethernet, şi aici ne referim la posibilitatea nativă de autentificare a utilizatorilor, contorizarea traficului în reţea, etc.
Să ne facem viaţa mai usoară…
Windows-ul nu oferă, out of the box, posibilitatea de a iniţializa automat o conexiune PPPoE. Pentru a nu fi nevoiţi ca de fiecare dată cand pornim calculatorul să initializam manual conexiunea PPPoE o putem lansa automat cu ajutorul dosarului Startup.
Pasul 1
Mai intâi trebuie să deselectăm optiunea de cerere a parolelor şi a certificatelor. Pentru aceasta deschidem dialogul de conectare şi facem clic pe butonul Properties iar la secţiunea Options - debifam Prompt for name and password, certificate, etc.
Aceasta va produce efecte doar dacă am optat pentru salvarea utilizatorului şi a parolei.
PPPoe fara parola
Pasul 2: …copy & explore
Facem un click drepta pe scurtătura de pe care obişnuiam să pornim conexiunea ( în mod normal o găsim pe Desktop) iar din meniul de context selectăm Copy (Copiere) sau selectăm iconiţa cu clic şi apăsăm Ctrl+C.
Mai departe trebuie să ajungem în dosarul Startup sau Pornire - dacă avem Windows-ul în limba română .
Cel mai simplu mod este de a accesa dosarul Startup este via meniul Meniul Start după care selectăm Programs iar undeva în listă vom găsi şi secţunea Startup. Pentru a acessa conţinutul dosarului Startup trebuie să apelăm iarăşi la meniul de context – click drepta, dupa care selectăm Open sau Explore.
Conexiune PPPoE copy
Pasul 3: … and paste
O dată ajunşi în dosarul Startup nu trebuie decât să adăugăm scurtătura alături de celelalte programe care pornesc automat după încarcarea sistemului de operare. (pentru aceasta finalizăm comanda de copiere selectând comanda Paste din meniul de context sau apăsând Ctrl + V)
Paste PPPoe conexiune
Am terminat! Data viitoare conexiunea va porni automat.
[Read More...]


Placa video de 1MB?



 

Back in 1996 – sau ce se mai poate face cu o placa video de 1MB?
Avem un sistem nou motorizat de un procesor Intel Dual Core @3Ghz, o placa de bază cu chipset Intel P35, 2GB RAM DDR2 ce rulează la 1000Mhz, dar nu avem placă video… Soluţia de moment e să apelăm la placa video de la calculator mai vechi pe care nu ne-am indurat să-l aruncăm la gunoi.
Ei, şi ce găsim? O placă video tipică pentru mijlocul anilor ‘90 echipată cu un chip de la unul din producătorii de top ai vremii – S3 Graphics. Mai exact, e vorba de o placă video PCI echipată cu un chip S3 Trio64V+ care are la dispoziţie nici mai mult nici mai puţin de 1MB memorie video de tip EDO.
Inevitabil, ne intrebăm dacă o placă veche de 12 ani se poate întelege cu tehnologia curentă a anului 2008. De ce nu? Atat timp cat placa de baza are in dotare sloturi PCI, tehnologie care-şi are radăcinile la începutul anilor ‘90.
S3 Trio64v+
Specificatii
S3 Trio64v+
Mai jos avem specificatiile acestui “monstru”, care e motorizat de un procesor undeva la ~60mhz.
  • S3 Trio64V+ Accelerated 64-bit graphics controller
  • Core: 54,89 – 59,96 MHz
  • 1 MB video memory onboard
  • Video playback feature
  • VESA DDC2B for Plug and Play monitor
Drivere in the box
Windows XP oferă un suport rezonabil pentru hardware-ul apărut în a doua jumatate a anilor ‘90, asta pentru ca la momentul lansării sale, in toamna lui 2001, calculatoarele fabricate în această perioadă şi încă în funcţiune reprezentau un procent de luat în seamă.
În aceste condiţii placa noastră S3 este recunoscută automat de către Windows XP şi pusă imediat la treabă. Din păcate memoria de doar 1 megabait limitează rezoluţia la doar 800×600 pixeli.
Windows and browsing
Ne putem da in liniste pe net, vizualiza poze, filmulete pe youtube si chiar filme in toată regula dacă nu suntem deranjati de rezolutia de 800×600.
Video playback?
Yes, of course. Merge orice film cu Media player Classic, asta datorita procesorului la 3Ghz . Fiind totusi o randare pe 16 bit (65.000 culori) imaginea are un aspect decolorat dar, pe ansamblu, playback-ul este acceptabil.
Counter Strike?
Merge fluent, in software mode, si evident la o rezolutie nu mai mare de 800×600x16bit. FPS? Ei aici…aici… avem peste 60 de frame-uri in 640×480… adica cat se poate de jucabil. (multumiri procesorului la 3Ghz)
Counter la 60FPS pe o placa video de 1MB
[Read More...]


 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq