Invata cum poti juca Vindictus pe serverele din USA urmand cativa pasi simpli[Tutorial + Video]



  Daca ai ajuns sa citesti acest articol un lucru este destul de clar: Nu locuiesti in USA, acest lucru dandu-ti mare bataie de cap daca doresti sa joci unele jocuri care sunt exclusive(sau au fost lansate in prezent) doar pentru acea regiune.
  Urmaresc site-ul European al jocului Vindictus de anul trecut cu speranta ca o sa fie lansat si la noi intr-un final dar se pare ca asteptarea asta nu a ajuns la o limita. Drept urmare, am intrat pe site-ul celor din State. Am facut un cont si apoi am cautat pe internet informatii despre cum as putea sa pacalesc jocul asta sa creada ca locuiesc in USA.
  Informatii au fost destule, ce-i drept nu am gasit ceva complet 100% dar dupa cateva incercari se pare ca am reusit sa pun cap la cap o metoda simpla(zic eu) pentru a vedea si noi de ce jocuri se bucura acesti banditi americani.

  Bun, sa incepem tutorialul:

1.Avem nevoie de:
Softul: AllProxy Lite pe care il puteti descarca de AICI.

Jocul Vindictus: Client-ul jocului Vindictus: Il puteti descarca de AICI. [.torrent]

Video Tutorial:



Tutorialul o sa-l detaliez pe larg putin mai tarziu.


Responses

3 Respones to "Invata cum poti juca Vindictus pe serverele din USA urmand cativa pasi simpli[Tutorial + Video]"

Anonim spunea...

Salut. Din cate am observat, daca joci singur (nu creezi party cu alti jucatori) nu intampini lag aproape deloc. Situatia se schimba in situatia de party pentru ca din cate am inteles un jucator va fi practic "Serverul" la care se vor conecta ceilalti jucatori din party si dupa cum ti-ai dat seama, locuind in Romania, lag-ul ar fi o mare problema in aceasta situatie. In rest, zic eu ca e mai mult decat jucabil. O zi buna in continuare !


sâmbătă, 30 iulie 2011 la 22:28:00 EEST
Anonim spunea...

Youtube: Imon [洛奇英雄傳] 反擊之日 - Boss大集會 Part 1 (Fiona Solo+困難+瑪赫)


luni, 1 august 2011 la 02:51:00 EEST
Anonim spunea...

nu pot descarca programu la Link1 imi zice ca fisieru nu mai exista!
Link2 zice ca tot nu mai exista!
Link3 nu pot acesa pagina imi apar 3 poze 2 cu soimi si mai unu !!! cum pot face rost de program????
Va rog ajutatima daca puteti !!!


joi, 10 mai 2012 la 17:34:00 EEST

Trimiteți un comentariu

 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq