Bun venit pe i-Learn2.
In caz ca acest tutorial a fost preluat de catre alt site, originea articolului il puteti gasi pe acest site: http://i-learn2.blogspot.com/
Alegeti customize de sus si apoi alegeti grid, snap settings click pe home grid si faceti aceste setari (Apoi activati 3D snap)
Creati un Box cu urmatoarele setari
length - 100 cu 3 length segments
width - 100 cu 3 width segments
height - 100 cu 3 height segments
Cubul va arata asa:
Urmatorul lucru pe care trebuie sa il faceti e sa dati click dreapta pe cub si sa il transformati in "editable poly", si selectati poligonul in Selection
Ok, acum selecteaza toate poligoanele du-te la "edit poligons" si alege Bevel
Fa bevel-ul type "by polygon" si seteaza inaltimea 0.0 iar outline amount -2.0
Apasa pe Apply si acum seteaza inaltimea 5.0 si outline amount 0.0
Iata ce am obtinut ca rezultat:
Cam asta a fost partea cu modelarea. Dupa ce setati materialele si texturile dorite puteti obtine ceva de genul acesta
Bun venit pe i-Learn2.
In caz ca acest tutorial a fost preluat de catre alt site, originea articolului il puteti gasi pe acest site: http://i-learn2.blogspot.com/ Labels: GRAFICA_3D
Responses
0 Respones to "Invata cum sa creezi un Cub Rubik folosind 3DS Max"
Trimiteți un comentariu