Invata cum sa creezi un Cub Rubik folosind 3DS Max



Mai stiti cuburile colorate care ne dadeau atata bataie de cap in copilarie? Recunosc ca nu am reusit niciodata sa duc unul de la cap la coada, dar ca sa ma razbun pe aceasta situatie am facut unul in 3DS MAX . Acesta este un tutorial simplu de cateva minute care va functiona indiferent de versiunea 3DS MAX pe care o detineti.


Bun venit pe i-Learn2.
In caz ca acest tutorial a fost preluat de catre alt site, originea articolului il puteti gasi pe acest site: http://i-learn2.blogspot.com/ 

Alegeti customize de sus si apoi alegeti grid, snap settings click pe home grid si faceti aceste setari (Apoi activati 3D snap)


Creati un Box cu urmatoarele setari
length - 100 cu 3 length segments
width - 100 cu 3 width segments
height - 100 cu 3 height segments

Posted Image


Cubul va arata asa:

Posted Image

Urmatorul lucru pe care trebuie sa il faceti e sa dati click dreapta pe cub si sa il transformati in "editable poly", si selectati poligonul in Selection

Posted Image

Ok, acum selecteaza toate poligoanele du-te la "edit poligons" si alege Bevel

Posted Image

Fa bevel-ul type "by polygon" si seteaza inaltimea 0.0 iar outline amount -2.0

Posted Image

Apasa pe Apply si acum seteaza inaltimea 5.0 si outline amount 0.0

Posted Image

Iata ce am obtinut ca rezultat:

Posted Image

Cam asta a fost partea cu modelarea. Dupa ce setati materialele si texturile dorite puteti obtine ceva de genul acesta


Posted Image

Bun venit pe i-Learn2.
In caz ca acest tutorial a fost preluat de catre alt site, originea articolului il puteti gasi pe acest site: http://i-learn2.blogspot.com/


Responses

0 Respones to "Invata cum sa creezi un Cub Rubik folosind 3DS Max"

Trimiteți un comentariu

 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq