Sa mai si radem. Cateva mesaje amuzante numai bune pentru a pune un zambet pe chipul unei persoane



  Te iubesc mai mult decat pe oricine, dar nu te iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine.

 Dimineata nu mananc ca ma gandesc la tine, la pranz nu mananc ca ma gandesc la tine iar noaptea nu dorm ca mor de foame!

  Cu ocazia gripei aviare care tocmai a lovit Romania rugam toti baietii sa arda toate pasaricile si fetele sunt rugate sa nu mai puna mana pe oua.

  Daca am fi numai noi doi pe o barca si s-ar scufunda iar pe ea s-ar afla doar o singura vesta de salvare mi-ar fi foarte dor de tine...

  
Daca as fi un cub de gheata ti-as aluneca pe fata, ti-as aluneca sub bluza, ti-as ajunge la buric... LA NAIBA CA M-AM TOPIT!

   Calcate-ar trenul fericirii ... si un sac de bani sa-ti cada-n cap ... trasnite-ar fulgerul iubirii si apoi.... SA CAZI LA MINE IN PAT

  Am mandat pe inima ta iar procesul va fi in pat. Neprezentarea se pedepseste cu s*x de la 3-5 ore. Ce zici!? Te prezinti sau executi pedeapsa.

  Ce prezenta cata inteligenta cat farmec si ce ochi frumosi dar am vb destul despre mine! tu ce mai faci?

  De la un beep se ajunge la o inatlnire, de la o intalnire la un sarut , de la un sarut la o noapte de amor ..ce zici n-ai vrea sa-mi dai un beep ?

  MARE ATENTIE SA NU FITI PACALITI : Mare grija la METRO! Escrocheria functioneaza in urmatorul fel: 2 pustoaice bune de 18 ani se apropie de masina in timp ce bagi cumparaturile in portbagaj incep sa stearga parbrizul de la masina cu o carpa in timp ce sanii le atarna afara din tricouri. E imposibil sa nu te uiti. Cand le multumesti si le dai niste bani, ele te roaga ca in loc de asta sa le duci la un alt magazin Metro. Accepti si ele suie in spate. Pe drum incep sa faca sex una cu alta. Dupa un timp una dintre ele trece in fata si incepe sa iti faca s*x oral. In acest timp cealalta iti fura portofelul! Va sfatuiesc sa fiti foarte atenti deoarece mie mi s-a intamplat lunea trecuta,miercuri, de doua ori joi, vineri si din nou ieri, acum ma duc din nou.

  Te iubesc, te doresc, dute draq ca glumesc!

  Azi e o zi absolut nefasta. M-am sculat de dimineata, am luat camasa si i s-au rupt doi nasturi. Am pus mana pe servieta – i s-a rupt manerul. Acum ma tem sa mai merg la WC…

  Am niste copii superbi. Slava domnului ca m-a inselat nevasta-mea…

  Pana in noaptea nuntii, nevasta-mea se temea de intuneric. Dupa aia m-a vazut pe mine gol si de atunci se teme si pe lumina…

“Barbatii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum sa se joace cu el.”

“Sarutul este o cerere facuta la etajul doi, pentru a afla daca etajul unu este liber.”


Responses

0 Respones to "Sa mai si radem. Cateva mesaje amuzante numai bune pentru a pune un zambet pe chipul unei persoane"

Trimiteți un comentariu

 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq