Cateva mesaje pentru Zile de nastere/Onomastice. La multi ani !



  E ziua ta si nu stiu cum sa-mi stapanesc euforia, iti urez La Multi Ani ! si sa traiesti cati Kilometri de autostrada are Romania.

  La Multi Ani ! Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume. Primeste urarile mele de bine si acesta minciuni nevinovate.

  La Multi Ani Iubire, La Multi Ani Fericire, La Multi ani de 10 ori, hai ca plec sa cumpar flori…

  Mesajele cu La Multi Ani sunt greu de facut, iti doresc tot ce-ti doresti si inca de-o mie de ori pe atat!

 
Cand vei citi acest mesaj
Zambind cu ganduri triste
Te vor cuprinde graba lor
Aducerile-aminte..si daca totusi m-ai uitat
Pastreaza amintirea
Si nu uita ca intr-o zi ti-am daruit iubirea.
Si de-as putea din cerul noptii
Iute as fura o stea
Sa-ti pun cununa pe frunte
Astazi chiar de ziua ta…
Dar nu ajung la stele
Nici cerul nu-l cuprind
Lacrimez in neputinta si-ti spun
“La multi ani!” zambind…

“Iti doresc sa mergi pe un drum numit VIATA
Sa te impiedici de un ciob numit NOROC
Sa cazi intr-o prapastie numita FERICIRE
Si sa culegi o floare numita IUBIRE”
~~~~La MuLtI aNi!!!~~~~

  Lovite-ar trenul fericirii ,Traznite-ar fulgerul iubirii,Sa-ti cada-n cap un sac cu bani Si un bilet cu LA MULTI ANI  !

  Azi dimineatza deschizand fereastra,un inger ma intrebat ce-mi doresc eu astazi.i-am raspuns
 sa aiba grija de persoana care citeste acest sms si de familia lui.Ingerii exista ,iar cand nu au aripi se numesc prieteni.LA MULTI ANI !

  Nu te-am uitat.. si iti doresc tot binele din lume si toata fericirea de pe pamant… pentru mine tu esti tot ce am mai sfant… stiu ca mai gresesc..  dar tu mereu ma ierti.. si nu ma certi ! Si orice ar spune lumea.. tu niciodata sa nu o crezi! Ca doar tu esti baiatul/fata pe care il/o iubesc!!!

  DE ZIUA TA ITI UREZ:
  UN OCEAN DE SANATATE,
  UN MUNTE DE NOROC,
  UN CAMION CU BANI,
  SI UN SINCER:
  ,,LA MULTI ANI!”

Ups! Am ratat ziua ta de nastere. Sper ca a fost cea mai fericita zi a anului. La multi ani, cu intarziere!

 Imi pare atat, atat, atat de rau ca am uitat de ziua ta de nastere. A mai ramas vreo felie de tort? La multi ani!

 Care e diferenta dintre un prieten ca tine si un bec? Tu nu poti fi niciodata inlocuit. La multi ani, cu multa fericire!

  La Multi Ani inca o data, spune-mi, cand o facem lata?

  De ziua ta m-am gandit la ceva grandios, magnific, spectaculos. Oricum nu costa nimic sa te gandesti! La multi ani !

  Credeai ca am uitat de o zi atat de speciala precum nasterea ta? Iti trimit din tot sufletul acest mesaj de la multi ani si te asigur de prietenia mea vesnica!

  Tu,La Multi Ani! Arati diferit! Ce ti-ai facut? Ai slabit? Ti-ai schimbat stilu? Te-ai tuns? Ceva e schimbat la tine. Ah,cred ca stiu ce-ar putea fi! Ai mai imbatranit cu un an.

  La multi ani, la multa fericire, la multa iubire, la mult noroc si la multe dorinte implinite!


Responses

0 Respones to "Cateva mesaje pentru Zile de nastere/Onomastice. La multi ani !"

Trimiteți un comentariu

 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq