Afla care este topul brand-urilor cu cei mai multi fani in reteaua de socializare/site-ul Facebook



  In ultima saptamana, Google+ a reusit sa starneasca entuziasmul internautilor, insa cum pentru moment, brandurile nu isi pot crea conturi pe noua retea sociala, Facebook ramane in continuare principala platforma pe care companiile isi concentreaza atentia informeaza The Next Web.
Prin intermediul Fan Page-urilor, marile business-uri au reusit sa isi cimenteze identitatea online, sa interactioneze cu fanii si sa construiasca comunitatii imense.
Iata topul brandurilor de pe Facebook cu cel mai mare numar de fani.
1. Coca Cola (31.762.653)
Spre deosebire de alte branduri prezente pe Facebook, care au folosit strategii de marketing pentru a-si atrage fanii, pagina Coca Cola a fost infiintata chiar de catre consumatorii fideli.
Compania a vazut oportunitatea si, in loc sa inchida pagina a ales sa le permita fanilor sa detina controlul. Aceasta libertate a determinat formarea unei comunitati care numara astazi peste 30 de milioane de fani in toata lumea.







2. Disney (26.613.752)
Disney, unul dintre cele mai mari branduri de entertainment din lume aduna pe pagina de Facebook peste 26 de milioane de fani. Dar compania mai detine si alte pagini individuale pentru sub-brandurile sale, astfel incat, numarul fanilor ajunge in total la 200 de milioane.





3. Starbucks (23.574.606)
Pagina de Facebook a Starbucks ofera o serie de feature-uri interesante, prin care abilitatea de a oferi cadou prietenilor carduri continand cafele gratuite si harti ale magazinelor Starbucks din zona.
Starbucks isi foloseste de asemenea pagina pentru a oferi informatii despre ultimele job-uri disponibile in cadrul companiei.


4. Oreo (21.864.091)
Oreo are o pagina colorata si vesela, care furnizeaza mult content, inclusiv retete si informatii aditionale despre produse. Singurul feature negativ al acestei pagini pare a fi redirectionarea catre site-ul Kraft , in clipa in care accesezi o reteta sau un alt content.




5. Red Bull (21.220.373)
Pagina Red Bull este constant updata cu jocuri noi si continut actualizat. Exista chiar si propriul canal de televiziune, care impartaseste contentul  de la evenimentele sportive sponsarizate de Red Bull.

6. Converse All Star (19.880.308)
Brandul Converse a ales sa isi creeze doua pagini pe Facebook. Converse All Star are un grad scazut de interactiune cu fanii, majoritatea interactiunii fiind centrata pe fotografiile si video-urile postate de fani.




7. Converse (18.977.840)

Alternativa la Converse Star prezinta si mai putin continut pe pagina. Nu exista aplicatii sau jocuri, contentul propriu generat de Converse este limitat, iar majoritatea interactiunii are loc prin intermediul wall-ului sau al contentului generat de fani. Utilizatorii ramana insa fideli, fiecare postare reusind sa atraga multe like-uri si comentarii.

8. Skittles (18.386.827)
Brandul Skitteles a reusit sa ajunga la peste 18 milioane de fani pe Facebook prin mentinerea unei pagini updatata in permanenta cu aplicatii noi, jocuri, video-uri si content pentru fiecare campanie.




9. Playstation (16.245.633)
Pagina de Facebook a PlayStation ofera preview-uri interactive ale jocurilor disponibile pe consola si informatii despre titluri care urmeaza sa apara. Per ansamblu, pagina se comporta asemeni unei gazde pentru comunitatea devotata, iar cand accesezi fiecare tab in parte poti incerca demo-urile interactive si urmari filmulete ale celor mai populare jocuri de la consola.

10. iTunes (15.862.234)
Pagina de Facebook a iTunes si-a atras aproximativ 16 milioane de fani prin furnizarea unui continut mixt care integreaza informatii despre ultimele evenimente din industria de entertainment si transmisii ale unor concerte live.


Responses

0 Respones to "Afla care este topul brand-urilor cu cei mai multi fani in reteaua de socializare/site-ul Facebook"

Trimiteți un comentariu

 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq