Sa mai si radem: 20 de Bancuri/Glume cu Animale



1. Isi cumpara ursul masina noua si pleaca sa se plimbe prin padure. La un
moment dat se intalneste cu iepurasul. Iepurasul:
- Ce faci ursule? ... asta-i masina ta?
Ursul: - Da bah ... hai sa te fac o tura!
Se urca iepurasul in masina si pleaca cu ursul prin padure. Se plmba ei
cat se plimba si ajung la o prapastie ...
Ursul: - Iepurasule pui pariu cu mine ca la 200km/h eu pun frana la un
centimetru de prapastie?
Iepurasul: - Hai bre ursule! ... ia sa te vad!
Baga ursul 100 .... baga 200 ...la un metru de prapastie se uita la iepuras
si-l intreaba: - Iepurasule te-ai pisat pe tine?
Iepurasul: daaaaaa ...
Pune ursul frana si se opreste la fix un centimetru de prapastie.
Iepurasul:- bravo bre ursule !! .... dar tu pui pariu ca eu la 300km/h pun
frana la un milimetru de prapastie?
Ursul: - hai bah !! ... ia sa te vad!
Se urca iepurasul la volan si incepe ... 100 .... 200 ... 300 km/h ... la un metru de
prapastie se uita la urs si-l intreaba Ursule te-ai pisat pe tine?
Ursul: - daaaaaaaa ......
Iepurasul: - Poti sa te si caci ca eu nu ajung la frana ...

2.O furnica trece pe sub un elefant si asta se balega chiar peste ea. Dupa vreo doua ore iese furnica de sub balega si zice:
-Fir-ar al dracului, m-a nimerit chiar in ochi!!!

3.  Vine iepurasul la urs.
- Nene ursule, hai la bar ca fac eu cinste.
- O, bun, se bucura ursul, hai.
Ajung ei la bar, vine barmanul. Zice iepurasul:
- Barman, o tuica pentru mine si o Cola pentru urs.
Se supara ursul, il scoate pe iepuras afara si spune:
- Asculta, iepurasule, noi sintem prieteni, da' daca-mi mai faci o faza din asta sa ma umilesti in public te bat de te las lat.
A doua zi, iar vine iepurasul la urs.
- Hai ursule la bar ca fac cinste.
Se duc, vine barmanul, zice iepurasul:
- O tuica pentru mine si doua Cola pentru urs.
Il scoate ursul pe iepuras afara si il bate de-l face praf.
A treia zi:
- Nene ursule, hai la bar ca iar fac cinste.
Merg ei iar, se aseaza la bar, vine barmanul, iepurasul:
- Barman, o tuica pentru mine si o Cola pentru urs ca daca bea doua iar se-mbata si nu mai stie ce face.


4. Intr-o zi, vine leul cu un Porsche 911 rosu, superb,decapotabil, tocmai cumparat.
Opreste in fata magazinului din padure si incepe sa strige:
- Ba! care se atinge de masina mea, e MORT!
Dupa ce pleaca leul, apare si iepurasul, vede masina si o ia, face o tura, si se intoarce cu ea prafuita, busita etc.
Iese leul, vede masina si mort de suparare o ia pe vulpe si o descoase. Afla de la ea doar ca o luase cineva cu urechile lungi.
Dispare lupul, vine iepurasul la vulpe:
- Ce i-ai spus ? Ce i-ai spus ?
- Numic, nimic-doar ca era cineva cu urechile lungi...
Iepurasul, smecher, scuipa in maini, isi da urechile pe spate si spune:
- A belit-o magarul !...

5. Intra iepurasul in bar si spune hotarat:
- Cine-i cel mai tare de-aici?
Dupa cateva secunde de liniste nedumerita se ridica leul:
- Eu!
- Vino aici langa mine! Si acum: cine-i al doilea cel mai tare de-aici?
Se ridica ursul:
- Eu!
- Vino aici langa mine!
Acestea fiind spuse, iepurasul, aflat intre leu si urs, se umfla si zice:
- Cine se pune cu noi trei?

 6.  Un om intra in curte la alt prieten. Bate la usa si iese
câinele.Se ridica in doua piciore si spune:
-Stapânul nu este acasa!
Ala, de spaima,lesina
Dupa cinci minute se scoala si-l intreaba pe câine:
-Daca esti câine nu ar trebui sa latri?
La care câinele:
-Ba da, dar nu am vrut sa te sperii...

7. Iepurele il bate pe lup la sah de fiecare data pana cand il intreba lupu':
- Ba iepuras, cum se face ca ma bati de fiecare data la sah?
-Ba lupule, eu fac o partida de sex inainte
A doua zi lupul merge in bucatarie la neasta lui si o ia pe la spate.
Atunci lupoica exclama:
-Oh,ooh iar mergi la sah iepurasule ?

8. Naste leoaica un fiu de toata frumusetea. Leul ii strange pe toti si le spune sa vina fiecare cu o bucata de carne ptr ala mic, iar daca vin cu legume, fructe sau alte tampenii o sa-i bata cu p**a pe spate.
Vine lupu' cu o halca de carne, bate laba cu leul si pleaca.
Vine si ursu', vine si vulpea tot cu niste carnitza.
Apare si iepurele cu un morcov
-Ba tampitule ce ti-am zis io ? Ia treci sa te bat cu p**a pe spate.
Dupa ce-i da cateva, iepurele incepe sa rada.Leul ii da mai tare da' iepurele rade si mai tare.
- De ce razi ba?
- Fiindca vad ca vin aricii cu mere in gura !

9. Un negru in Gara de Nord se plimba cu un papagal pe umar.
Un smecher intreaba?
- Vorbeste?
Dar papagalul raspunde:
- Abia ieri l-am primit din Africa!

10. Erau un doberman, un coker si un pekinez,la veterinar.
Dobermanul il intreaba pe coker:
-Pentru ce-ai venit aici?
-Eu musc tot:cearsaf,paturi,si cel mai rau am muscat lenjeria stapanului.Am venit pt.injectia letala.
Pekinezul:
-Eu am venit pt.ca pis tot:patul,hainele si, cel mai, rau am facut pe locul unde dorm.Si am venit pt.injectia letala.
Cokerul si pekinezul il intreaba pe doberman:
-Pt.ce-ai venit aici?
-Eu f** tot: scandura, patul si intr-o zi cand venea stapana din baie era asa de apetisanta incat am f****-o si pe ea .
Cokerul si pekinezul:
-Si, injectie letala?
-Nu, am venit sa-mi tai unghiile.

11. Doi lupi se duc sa fure oi.Ciocanitoarea ii aude si-i paraste ciobanului care se pune la panda. Seara ajung lupii la stana si vor sa intre pe o gaura din gard.Intra primul lup pe gaura si ciobanul ii trage o bata peste bot.Pune mana la bot si se intoarce catre celalalt spunindu-i:
- Intra tu primul ca pe mine ma bufneste rasul!!

12. Ursul si iepurasul se hotarasc intr-o zi sa se plimbe prin padure.
La marginea padurii se intalnesc cu o broscuta care le zice:
O sa va implinesc 3 dorinte fiecaruia .
Prima data zii tu ursule ce iti doresti.
-Pai imi dotesc ca toti ursii din padurea asta sa fie femele.
-Bine ursule !Iar tu iepurasule ce vrei?
-O motocicleta si o casca!
-Bine iepurasule!
-Tu ursule? care este cea de-a doua dorinta?
-Pai ca toti ursii din
padurea vecina sa fie
femele!
-Prea bine ursule!iar tu iepurasule?
-As vrea sa am o motocicleta super performanta!
-cum vrei iepurasule!Iar tu ursule?care ti-e ultima dorinta?
-As vrea ca toti ursii din lume sa fie femele!
-Dorinta ti-a fost indeplinita ursule!Iar
tu iepurasule,care iti este ultima dorinta?
Iepurasul se urca pe motocicleta iar din mers striga:
-As vrea ca ursul sa fie homosexual!!!

13. Un hotz intra intr-o casa shi incepe sa fure. Fura el cat fura, shi aude o voce:
-Iisus te priveshte!
Se uita el in jur, nu vede nimic. mai fura cat fura, shi iar aude aceeashi voce. Se uita mai bine, vede un papagal care-i zice:
-Eu sunt Moise, iar Iisus te priveshte!
-Care-i imbecilul care shi-a botezat papagalul Moise?
Iar papagalul:
- Acelashi imbecil care shi-a botezat doberman-ul Iisus.

14. Un carutas mergea cu calul pe drum; la un moment dat intalneste un crocodil.
-Stai! Daca nu, iti mananc calul.
Carutasul speriat:
-Doamne! Eu nu am mai vazut un crocodil vorbitor .
Da' calu';
-Nici eu!

15. Intr-o dimineatä, o sotie isi trezeste bärbatul ingrijorata:
-Iubitule,iubitule, trezeste-te,scârtâie un shoricel.
-Si ce vrei fä,sä mä scol sä-l ung ?

16. Capra cu 3 iezi,pleaca de acasa si la plecare le spune iezilor: nu deschideti usa nimanui pina nu va cinta cintecelul nostru si nu spune parola, care parola era "suge tita".
Dupa plecarea caprei apare lupul si bate la usa.
Iezii ii cer sa cinte cintecelul si sa spuna parola.
Lupul daca a vazut ce i se cere, s-a ascuns dupa coltul casei,gindind,las ca vine capra acasa si va cinta si cintecelul si va spune si parola, iar a doua zi va veni el si va papa iezii.
Intr-adevar soseste capra, cinta cintecelul, spune parola si intra in casa.
Lupul pleaca fericit.
capra isi intreaba iezii:
- A fost cineva la usa?
- Da mamica , dar n-a stiut nici cintecelul si nici parola si nu am deschis usa.
Bine iezii mamei, ii venim noi de hac.
A doua zi capra pleaca iar de acasa si lupul revine.
Bate la usa, i se cere cintecelul,il cinta si i se cere parola.
Lupul spune: suge tita
Iezii raspund:
- Ba sugi tu p... lupule ca a schimbat mama parola si a pus vizor la usa!

17. Intrebare: - Cum se sinucide un melc?
Raspuns: Se uita in priza.

18. Doi tipi isi plimba cainii prin parc. Unul are un Sant-Bernard iar celalalt tine in lesa o ciudatenie de caine foarte lung si de subtire cu un bot nefiresc de lung.
Asta cu "subtirelu'" il avertizeaza pe celalalt:
-Tine-ti bine cainele si ocoleste-ma la distanta!
-Hai Dom'le vrei sa zici ca ala subtire al tau imi "face" Bernardu'?
-Dom'le ai grija!
-Pariu pe 500 dolari ca al meu ti-l termina p-ala.
Pun pariul si dau drumul javrelor. Se face imediat un nor de praf si se aud numai schelalaiturile Bernardului...apoi liniste. Apare cainele subtire.
Asta cu bernardu:
-Dom'le am pierdut 500 si vreau sa ti-l cumpar, iti dau 5000 de parai.
-Mosule, stii ceva pe mine m-a costat 10000 numai operatia estetica a acestui crocodil!

19. Doi sobolani intra intr-un cinematograf se urca in cabina operatorului. Cum asta lipsea un pic, sobolanii s-au pus sa rontaie rola de film pana au dat-o gata. Dupa ce au terminat-o, unul din sobolani, satul, il intreaba pe celalalt: "Ei, ti-a placut filmul?" La care celalalt raspunde: " NU, mi-a placut mai mult cartea !"

20. De ce caraie cioara cand zboara ?
Schimba viteza !


Responses

0 Respones to "Sa mai si radem: 20 de Bancuri/Glume cu Animale"

Trimiteți un comentariu

 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq