Mai stiti cuburile colorate care ne dadeau atata bataie de cap in copilarie? Recunosc ca nu am reusit niciodata sa duc unul de la cap la coada, dar ca sa ma razbun pe aceasta situatie am facut unul in 3DS MAX . Acesta este un tutorial simplu de cateva minute care va functiona indiferent de versiunea 3DS MAX pe care o detineti.
Bun venit pe i-Learn2.
In caz ca acest tutorial a fost preluat de catre alt site, originea articolului il puteti gasi pe acest site: http://i-learn2.blogspot.com/
Alegeti customize de sus si apoi alegeti grid, snap settings click pe home grid si faceti aceste setari (Apoi activati 3D snap)
Creati un Box cu urmatoarele setari
length - 100 cu 3 length segments
width - 100 cu 3 width segments
height - 100 cu 3 height segments
Cubul va arata asa:
Urmatorul lucru pe care trebuie sa il faceti e sa dati click dreapta pe cub si sa il transformati in "editable poly", si selectati poligonul in Selection
Ok, acum selecteaza toate poligoanele du-te la "edit poligons" si alege Bevel
Fa bevel-ul type "by polygon" si seteaza inaltimea 0.0 iar outline amount -2.0
Apasa pe Apply si acum seteaza inaltimea 5.0 si outline amount 0.0
Iata ce am obtinut ca rezultat:
Cam asta a fost partea cu modelarea. Dupa ce setati materialele si texturile dorite puteti obtine ceva de genul acesta
Bun venit pe i-Learn2.
In caz ca acest tutorial a fost preluat de catre alt site, originea articolului il puteti gasi pe acest site: http://i-learn2.blogspot.com/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu